З огляду на зазначене, діяльність  дошкільних навчальних закладів спрямовується на збереження, зміцнення й відновлення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей, забезпечення їх своєчасного та повноцінного, гармонійного фізичного розвитку з перших років життя.
        У фізичному розвитку дітей наші заклади  орієнтується   на об'єднання зусиль педагогів і сім'ї щодо охорони життя, збереження і зміцнення дитячого здоров'я, підвищення опорності організму негативним факторам зовнішнього середовища, формування у дітей системи уявлень про власний організм, здоровий спосіб життя, засоби ефективного впливу на стан здоров'я і фізичного розвитку, необхідного набору життєво важливих рухових умінь і навичок, фізичних якостей малят, а також для оптимізації рухової активності дошкільників у процесі організації їхньої життєдіяльності. Реалізація даної мети  вирішується  розв'язанням комплексу наступних  завдань:
 ОЗДОРОВЧІ ЗАВДАННЯ:
 1. Охорона життя та зміцнення здоровя дітей.
 2. Формувати правильну поставу і розвивати всі групи м'язів.
 3. Підвищувати рівень стійкості організму до впливу несприятливих факторів навколишнього середовища.
 4. Спонукати дітей до самостійного використання добре знайомих видів і способів загартування вдома і в дитячому садку.
ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ:
 1. Формувати уявлення про своє тіло, про необхідність збереження свого здоров'я.
 2. Опанування різновидів життєнеобхідних рухів - ходьби, бігу, стрибків, лазіння.
 3. Збільшувати запаси рухових навичок та вмінь за рахунок розучування спортисних вправ та ігор з елементами спорту.
 4. Формування культурно-гігієничних навичок.
 5. Розширювати знання дітей про розмаїття фізичних і спортивних вправ.
 ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ:
 1. Розвивати у дітей інтерес до різних видів рухової діяльності ( навчальної, ігрової, трудової і тощо)
 2. Підвищувати рівень довільності дій дітей.
 3. Розвивати у дітей наполегливість і витримку при досягненні мети, прагнення до якісного виконання рухів.     
 4. Розвивати доброзичливі відносини з однолітками в процесі спільної рухової діяльності.
 5. Виховувати любов до спорту. 6. Формувати позитивні моральні та вольові риси характеру.
      В нашому садочку проводиться повний обсяг форм фізичного виховання відповідно до Програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". 
     Сукупність організаційних форм роботи, які впроваджуються в освітній процес, становлять: 
- заняття з фізичної культури (проводяться двічі на тиждень за загальним розкладом занять у приміщенні або на майданчику (в період з квітня до жовтня за належних погодних умов і тричі на тиждень під час прогулянок); 
- фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, загартувальні процедури); 
- різні форми організації рухової активності у повсякденні (заняття фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята та розваги, дитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, Дні та тижні здоров'я, індивідуальна робота з фізичного виховання).
      При проведенні різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи педагоги  закладу дотримуються рекомендацій щодо їх тривалості, насиченості динамічним компонентом, враховують індивідуальні показники стану здоров'я, самопочуття дітей. 
     В садочку здійснюється повний комплекс оздоровчо - загартовуючих заходів: 
Традиційні: 

- ходіння босоніж влітку по скошеній траві, камінцях; 
- гігієнічні водні процедури; 
- гімнастика пробудження; 
- масаж рефлекторних зон стопи, використовуючи "доріжки здоров'я"; 
- проведення дотикового масажу; 
- вправи на формування правильної постави; 
- гімнастика для очей; 
- пальчикова гімнастика; 
- масаж долоньок горіхами, каштанами; 
- повітряні процедури; 
- вітамінотерапія: вживання в їжу часнику, цибулі, фруктів, овочів. 
Нетрадиційні: 
- ароматерапія; 
- фітотерапія; 
- дихальна гімнастика; 
- психокорекція (казкотерапія, кольорова терапія, сміхотерапія, психогімнастика).
Download
Рухова активність дітей
kompleksi_fzich.vprav_virobnicho_gmnasti
Microsoft Word Document 31.7 KB
Download
Мандрівка на кораблі
konspekt__mandrvka_na_korabl_fesun.docx
Microsoft Word Document 26.0 KB